517

sábado, 10 de mayo de 2014

Mapa de públics

Els públics són un conjunt d’individus que presenten una certa homogeneïtat que els defineixen com a unitat i, amb els quals l’empresa o, aplicat en el nostre cas: un personatge públic, volen comunicar-se.
És molt important tenir en compte tots els públics els quals dirigirà el seu missatge. Ha de ser equilibrat i coherent en tots els seus entorns, és a dir, hi ha d’haver un equilibri de relació.
Per analitzar si el personatge públic escollit, Beyoncé, tots els missatges que emet s’adeqüen als públics als quals va dirigit, ens hem basat en el model Business sphere of PR, ideat pel Prof. Enric Ordeix l’any 2005. Aquest model parteix de la base d’un dels corrents teòrics principals de les Relacions Públiques, del sociòleg James Grunig.

El Prof. Ordeix determina que les relacions públiques són molt complexes, però cal destacar quatre grans àrees on és imprescindible generar opinió: Corporate Ambit, Social Ambit, Comercial Ambit i Journalistic Ambit.




"Detener la Publicidad y las Relaciones Públicas para ahorrar dinero es como detener tu reloj para ahorrar tiempo”. – Henry Ford"

No hay comentarios:

Publicar un comentario