sábado, 10 de mayo de 2014

Tema 6




·      Burson-Marsteller és la consultora internacional de Comunicació, Relacions Públiques i Públic Affairs líder per negoci, qualitat de servei i innovació.

Pertanyen a un dels millors grups de comunicació del món, amb 102.000 treballadors, 2.000 oficines a 106 paisos.
La seva missió és donar valor als seus clients a través de la millor estratègia de comunicació integrada i una execució de gran qualitat.
Tenen com a objectiu construir una firma consultora encara més forta: liderant el mercat en coneixement i innovació, seran valuosos per els seus accionistes i crearan apassionants oportunitats per a la seva gent
Així podem definir que una agència de Relacions Públiques dóna suport als professionals dels departaments integrats. Mai ho fa de manera independent, i per tant, funciona com a complement de la seva acció, essencialment activitat tècnica
·      Aporta eines, reforça tecnològicament i tècnicament els departaments integrats. Aporta noves metodologies que milloren els processos.
·      Aporta una visió més innovadora i creativa. Millora els processos rutinaris dels departaments.
·      Una agència disposa de més recursos

Algunes de les seves funcions són:

·      Coneix bé el sector, quina és l’àrea en que hem de moure els nostres missatges.
·      Conèixer el marc de pertinença del subjecte promotor. Ha de conèixer en detall la ubicació (en quina cultura pertany, quina ha estat la història, i quins son els col·lectius que participen amb aquesta organització. 
·      Gestionar administrativament el procés de Relacions Públiques, s’ocupen del procés executiu. Administren temps i persones
·      Desenvolupament i redefinició del pla estratègic

"Ten cuidado con las emergencias. Son tu gran oportunidad” - Fritz Reiner"


No hay comentarios:

Publicar un comentario