· Burson-Marsteller és la consultora
internacional de Comunicació, Relacions Públiques i Públic Affairs líder per
negoci, qualitat de servei i innovació.
Pertanyen a un dels millors grups
de comunicació del món, amb 102.000 treballadors, 2.000 oficines a 106 paisos.
La seva missió és donar valor als
seus clients a través de la millor estratègia de comunicació integrada i una
execució de gran qualitat.
Tenen com a objectiu construir una
firma consultora encara més forta: liderant el mercat en coneixement i
innovació, seran valuosos per els seus accionistes i crearan apassionants
oportunitats per a la seva gent
Així podem definir que una agència
de Relacions Públiques dóna suport als professionals dels departaments integrats. Mai ho
fa de manera independent, i per tant, funciona com a complement de la seva
acció, essencialment activitat tècnica
· Aporta
eines, reforça tecnològicament i tècnicament els departaments integrats. Aporta
noves metodologies que milloren els processos.
· Aporta
una visió més innovadora i creativa. Millora els processos rutinaris dels
departaments.
· Una
agència disposa de més recursos
Algunes
de les seves funcions són:
· Coneix
bé el sector, quina és l’àrea en que hem de moure els nostres missatges.
· Conèixer
el marc de pertinença del subjecte promotor. Ha de conèixer en detall la
ubicació (en quina cultura pertany, quina ha estat la història, i quins son els
col·lectius que participen amb aquesta organització.
· Gestionar
administrativament el procés de Relacions Públiques, s’ocupen del procés
executiu. Administren temps i persones
· Desenvolupament
i redefinició del pla estratègic
"Ten cuidado con
las emergencias. Son tu gran oportunidad” - Fritz Reiner"
No hay comentarios:
Publicar un comentario